Retourneren & garantie

Niet tevreden? Geld terug!


Op al onze producten zit een bezichtigings termijn van 30 dagen. Dit termijn gaat in, zodra u de bestelling heeft onvangen.
Mocht u niet tevreden zijn met het product of had u toch liever een ander artikel besteld? Dan kunt u het retourformulier invullen.
Hierna heeft u 3 dagen de tijd om (een deel van) de bestelling voldoende gefrankeerd, met bijbehorende factuur, in een deugdelijke verpakking te sturen naar onderstaand adres:
Tolac
Afdeling Retourneren
Bestelnummer [xxx]
Utein 49
9244 AA Beetsterzwaag

Binnen 3 dagen na ontvangst van de retourzending wordt het aan u verschuldigde teruggestort.
Indien u de gehele bestelling retourneert, worden de door u betaalde verzendkosten bij de bestelling ook teruggestort.
Tolac raadt u aan om bij de retourzending een track&trace code te vragen. Mocht er dan iets misgaan, kunt u aangeven dat het wel is verstuurd. Bewaar deze code dus goed!
Retourzendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn, worden niet in behandeling genomen.

Garantie


Op al onze producten zit een garantietermijn van 90 dagen.  Mocht er tijdens deze periode iets mis gaan met uw artikel, kunt u deze naar ons toesturen. Wij zullen  dan een onderzoek starten. Als hieruit blijkt dat er geen problemen zijn met het artikel, wordt deze weer naar u teruggestuurd. U kunt hiervoor het retourformulier gebruiken.
Hierna heeft u 3 dagen de tijd om (een deel van) de bestelling voldoende gefrankeerd, met bijbehorende factuur, in een deugdelijke verpakking te sturen naar onderstaand adres:

Tolac
Afdeling Garantie
Bestelnummer [xxx]
Oostenstein 2
9291 GR Kollum

Binnen 3 dagen na ontvangst van de retourzending voor garantie wordt het aan u verschuldigde teruggestort.
Indien u de gehele bestelling retourneert, worden de door u betaalde verzendkosten bij de bestelling ook teruggestort.
Tolac raadt u aan om bij de retourzending een track&trace code te vragen. Mocht er dan iets misgaan, kunt u aangeven dat het wel is verstuurd. Bewaar deze code dus goed!
Retourzendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn, worden niet in behandeling genomen.

Wat valt niet onder de garantie:
- Schade door ondeugdelijk gebruik van het product.
- Schade door water en hitte.
- Schade door het laten vallen van het product.